اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۲:۰۷
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۴۶
اذان مغرب ۱۹:۰۷:۵۳
طلوع آفتاب ۰۵:۱۵:۲۲
غروب آفتاب ۱۸:۴۸:۴۱
نیمه شب ۲۳:۱۵:۵۴
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۱۳:۲۸
«سراج24» گزارش می دهد؛

معرفی تازه ترین پروژه ضد اسلامی و ضد ایرانی غرب/ «زیر سایه» و همه تلاشی که برای عقده گشایی علیه دین و آئین ایرانی می کند!/ تلاش فیلمساز برای تاریک سازی رشادت های مردم و زیر سوال بردن حجاب اسلامی

به طور حتم ساخت فیلمی با شمایل ژانر وحشت که در پی همقرینگی نبرد خالصانه مردم ایران در دفاع از سرزمین خود با پدیده هایی ترسناک و دلهره آور می باشد، نشان از ادامه وحشتی است که غرب در جنگ شکل داده علیه ایران و در حمایت از بعثی ها دارد.

معرفی تازه ترین پروژه ضد اسلامی و ضد ایرانی غرب/ «زیر سایه» و همه تلاشی که برای عقده گشایی علیه دین و آئین ایرانی می کند!/ تلاش فیلمساز برای تاریک سازی رشادت های مردم و زیر سوال بردن حجاب اسلامی

گروه فرهنگی «سراج24»: حالا دیگر در سینمای غرب رسمی متداول شده که هر ساله حداقل یک یا چند فیلم ضد اسلامی و ضد ایرانی بسازند و عقده های درونی خود را علیه ایران که به دلیل مواجهه ای همراه با شکست در عرصه های اعتقادی و نظامی و سیاسی متحمل شدند از طریق قابی سینمایی و با نگاهی خیالی تسکین ببخشند! از این نظر همیشه آماده فیلمی هستیم که در قالب جشنواره های خارجی و یا از طریق اکران در سینماها بیرون بزند و شریان شکل یافته از عصبانیت غربی ها علیه عظمت اسلام و مردمان دلاور سرزمین ایرانی را از طریقی وارونه به جریان درآورد!

در میان ساخته های ضد اسلامی و ضد ایرانی غربی ها فرقی نمی کند که تشکیلاتی عظیمی از تهیه کنندگان هالیوود و عواملی شناخته شده و ستارگان پرده نقره ای همچون بن افلک پیش قدم شوند و یا این که آثار کینه ورزانه غربی ها در دل پروژه های کوچک و با ژست مستقل و هنری بروز یابد. مهم پیامی است که در پیچ و خم داستانی و از طریق جلوه های ویژه بصری می خواهد شمایلی وارونه از حقیقت را در اذهان جهانیان سبز نماید و از این رو می بینیم که حتی ابائی ندارند که شکستی از پیش تعیین شده از نتایج سینمایی را صرف عواملی خام و بی بهره از کارنامه ای معقول سازند و از این رو می بینیم که افرادی ناشناخته و یا بی بهره از توانایی های خلاقانه هنری تولید کننده فیلم هایی موضع گیرانه علیه کشورمان می شوند.

افرادی با شناسنامه همیشه شکست خورده در سینما همچون «زک اسنایدر» که «300» و «300: ظهور یک امپراتوری» را علیه ایرانیان برای هالیوود می سازد که تبدیل به کتاب مصوری مضحک شده و هیچ خریداری نمی یابد و یا این که صهیونیسم های هالیوود پولشان را در اختیار جان استوارت، مجری تلویزیونی فاقد استعداد در عرصه سینما می گذارند و او سازنده اثری مشوش چون «گلاب» می شود. از سویی به سراغ ایرانی های دورگه ای که تازه فارغ التحصیل شده و محصولی آماده برای سوء استفاده هستند! رفته و از طریق «مریم کشاورز» و «آنا لیلی امیرپور» آثاری بی سر و سامان چون «شرایط» و «دختری در شب تنها به خانه می‌ رود» را علیه اسلام و ایران تولید می کنند و این نوع سرمایه گذاری روی مهره های ایرانی در راستای عینیت بخشیدن به مسائل بیراه عنوان شده در این فیلم های فریبکارانه می باشد.

تازه ترین ساخته ضد اسلامی و ضد ایرانی غربی ها «زیر سایه»( Under the Shadow) نام دارد که جوانی خام چون بابک انواری آن را ساخته است و به طور مشهودی نشانه هایی غرض ورزانه از مواجهه با رخدادها، شخصیت ها و موقعیت های دینی و ملی ما در آن وجود دارد. اول این که فیلمساز این بار به طور مستقیم دوره حساسی چون ابتدای انقلاب اسلامی و وقوع جنگ تحمیلی را دست مایه اثر داستانی اش قرار می دهد و خانواده ای متشکل از «شیده» و همسرش و نیز دختربچه ای با نام «درسا» را نمایندگانی از انسان های در منگنه مانده دوران جنگ عنوان می کند. چنان که فیلم از همان سکانس اول با اخراج شیده از دانشگاه به دلیل فعالیت های سیاسی، بیانیه مغرضانه جهت دار خود را آغاز می کند و سپس تصویر گل درشتی از برداشتن همراه با عصبانیت روسری توسط «شیده» در راستای زیر سئوال بردن حجاب در ایران ارائه می شود و این گونه است که تنها انسان محجبه در ساختمان محل سکونت این خانواده که خانم «ابراهیمی» نام دارد، زنی پُرحرف، خرافاتی و جاهل نشان داده می شود!

کنایه های ضد دینی و ضد ایرانی فیلم «زیر سایه» در تمام دقایق این فیلم به طرق مختلف ادامه می یابد. از ماجرای نامه ای که به دست پدر خانواده می رسد و او که پزشکی خوانده با ادعای این که در صورت نرفتن به جبهه مجوز راه اندازی مطب به وی داده نخواهد شد، راهی جبهه می شود تا رادیویی که همیشه روشن است و اخبار جنگ را منعکس ساخته و مواجهه مغرضانه «شیده» را به همراه دارد.

اما روایت اصلی فیلم زمانی رخ می دهد که موجودی وهمناک از گمان فیلمساز وارد ساختمان «شیده» شده و در ذهن دختربچه اش شکل می گیرد و از آن جا است که بارها شاهد تصاویری ترسناک و دلهره آور از زنی چادری هستیم که با عنوان جن به مخاطب ارائه می شود. جدا از انکار این موجود حقیقی که در قرآن کریم بدان اشاره شده است، این نوع تصویرسازی از زنی چادری ادامه ای از مواجهه کینه توزانه با سرمایه گرانقدر اسلام یعنی حجاب است و ادامه ای است از رویه ای که از ابتدای فیلم در مواجهه با مساله حجاب در فیلم «زیر سایه» منعکس شده بود. چنان که «شیده» بدون رعایت هرگونه حجاب در محیط بیرونی خانه و در راهروهای ساختمان میان ساکنان مشاهده شده یا این که در سکانسی از فیلم بدون حجاب از خانه فرار کرده و توسط ماموران بازداشت می شود!

به طور حتم ساخت فیلمی با شمایل ژانر وحشت که در پی همقرینگی نبرد خالصانه مردم ایران در دفاع از سرزمین خود با پدیده هایی ترسناک و دلهره آور می باشد، نشان از ادامه وحشتی است که غرب در جنگ شکل داده علیه ایران و در حمایت از بعثی ها دارد و حال در پی ایجاد فضایی از خفقان و سیاهی از آن دوران باشکوه در فیلم سیاسی اش می باشد. نکته دیگری که نشان از برنامه ریزی غربی ها برای تولید و عرضه فیلمی در ضدیت با اندیشه های ایرانی دارد، انتخاب فیلم «زیر سایه» به عنوان نماینده انگلیس در اسکار امسال آثار ضد انگلیسی زبان می باشد! که برای اولین بار و در کمال حیرت رخ می دهد چرا که در این بخش هیچ گاه انگلیسی ها نماینده ای معرفی نمی کردند و همان گونه که از عنوان این جایزه پیداست آثاری غیر انگلیسی زبان از کشورهای مختلف غیر آمریکایی و غیر انگلیسی حضور می یابند اما سازندگان فیلم «زیر سایه» با ادعای ساخت فیلمی با زبان فارسی میهمان امسال اسکار شده تا به معرفی بیشتر پدیده ضد اسلامی و ضد ایرانی خود دست بزنند.

تکمیل کننده ماجرای برنامه ریزی شده در تولید فیلمی غرض ورزانه با ماهیت ایرانیان، سرمایه گذاری کشورهای عربی در پروژه ساخت فیلم «زیر سایه» می باشد. چنان که بخش مهمی از سرمایه تولید فیلم توسط کمپانی قطری ارائه شده و فیلم نیز در اردن فیلمبرداری شده است. حالا همه این ها را کنار هم قرار دهید تا به حقیقت این ماجرا دست یابید که ساخت فیلم های ضد ایرانی براساس توهم توطئه در این سال ها از سوی رسانه های آگاهی بخش مطرح نشده و حقیقتی غیر قابل انکار است!

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۶
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••